مراکز خرید مشهد
نوشته شده توسط : hosnavi

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

_زیست_خاور1.jpg

مجتمع تجاری زیست خاور در مرکز شهر مشهد و در میان یکی از معتبرترین میدان های شهر مشهد یعنی میدان دکتر علی شریعتی قرار گرفتهواز اماکن مذهبی و نقاط دیدنی شهر فاصله چندانی ندارد.این مجتمع با مساحت 10 هزار متر مربع در ابتدای خیابان کوهسنگی واقع شده کهشامل 17 طبقه می باشد . در چهار طبقه آن 700 واحد تجاری و پارکینگی با گنجایش 250 خودرو قرار دارد و در طبقات دیگر شامل 198 واحدمسکونی می باشد . از جمله امکانات آن آسانسور های متعدد ، برق اضطراری ، تجهیزات حرارتی و برودتی مدرن و ... می باشد.

_زیست_خاور2.jpg

این مجموعه شامل انواع سوغات مشهد ، لباس ، کیف و کفش ، لوازم آرایش ، عطر و ادکلن ، عینک ، طلا و جواهر و بسیاری کالاهای متنوع دیگر می باشد و گردشگران تور مشهد می توانند برای رفع نیاز خود و خرید به این مجتمع رجوع کنند .


برج نور مشهد

_نور_1.jpg

از مراکز خرید مشهد ، میتوان به مجتمع تجاری برج نور مشهد اشاره کرد . این مجتمع یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری مشهد می باشد.این مجتمع در تقاطع خیابان جانباز و خیابان شهید فرامرز عباسیمشهدواقع شده است . اگر باتور مشهد به مشهد سفر می کنید و قصد دارید از مراکز خرید مشهد دیدن کنید,پیشنهاد ما به شما ,مرکز خرید برج نور مشهد است.

_نور_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95





:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: